dimecres, 2 de juny del 2010

Entrada Final

per acabar aquest blog m'agradaria fer unes conclusions finals i és que fer aquest blog m'ha ensenyat molts conceptes nous i que depenent del clima els núvols son d'un tipus o d'un altre. També m'agradaria comentar que ha estat un treball interessant de realitzar ja que ens ha permès una ampliació dels meus coneixements sobre aquest sistema de web com és el blog. El fet de treballar els núvols, ha incrementat els meus coneixements sobre els mateixos. Sembla increíble com el joc o variació de clima o corrents d'aire fa crear una quantitat considerada de núvols distints desde el peculiar núvol lenticular fins al original núvol mamatus sens dubte que ha estat el meu núvol preferit de tots els estudiats. deixo aquí doncs la meva conclusió final, he gaudit molt amb aquest blog i per acabar m'agradaria agraïr a tots aquells seguidors que s'han molestat en seguir i comentar el nostre blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada